Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  وبينار آموزش جامع فيزيك پايه دهم وبينار آموزش جامع فيزيك پايه دهم

آموزشگاه کنکور

وبينار آموزش جامع فيزيك پايه دهم

آموزشگاه كنكور،وبينار آموزش جامع فيزيك پايه دهم كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

همين امروز با بارمان كنكور تماس بگيريد و از خدمات مشاوره ي رايگان ما بهره مند شويد!

 .

در آكادمي بارمان كنكور، ما اهميت داشتن يك پايه قوي در فيزيك را براي برتري در كنكور درك مي كنيم. به همين دليل است كه ما يك دوره تخصصي وبينار ايجاد كرده ايم كه تمام موضوعات ضروري در فيزيك پايه دهم را پوشش مي دهد. مربيان متخصص ما برنامه درسي دوره را با دقت طراحي كرده اند تا اطمينان حاصل شود كه دانش آموزان درك كاملي از تمام مفاهيم دارند و براي مقابله با هر سؤالي كه ممكن است در امتحان براي آنها پيش بيايد كاملاً آماده هستند.

 .

اين دوره به ماژول هايي تقسيم مي شود كه هر كدام بر موضوع خاصي در فيزيك تمركز دارند. مربيان مجرب ما از تركيبي از سخنراني هاي تعاملي، كمك هاي بصري و مثال هاي عملي استفاده مي كنند تا فرآيند يادگيري را براي دانش آموزان جذاب و لذت بخش كنند. ما درك مي كنيم كه دانش آموزان مختلف سبك هاي يادگيري متفاوتي دارند، به همين دليل است كه دوره ما براي پاسخگويي به انواع زبان آموزان طراحي شده است.

 .

يكي از نكات برجسته دوره آنلاين فيزيك ما، وبينارهاي زنده است. اين وبينارها به دانش‌آموزان اجازه مي‌دهد تا با مربيان خود در زمان واقعي تعامل داشته باشند و هر سؤالي كه ممكن است داشته باشند بپرسند. اين به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا ترديدهاي خود را روشن كنند و درك بهتري از مفاهيمي كه آموزش داده مي‌شود، پيدا كنند. اين وبينارها همچنين فرصتي را براي دانش آموزان فراهم مي كند تا با همسالان خود در ارتباط باشند و از يكديگر بياموزند.

 .

علاوه بر وبينارهاي زنده، دوره ما همچنين شامل سخنراني هاي ضبط شده و مطالب آموزشي است كه دانشجويان مي توانند در هر زمان به آنها دسترسي داشته باشند. اين انعطاف پذيري به دانش آموزان اجازه مي دهد تا با سرعت خود ياد بگيرند و مطالب را هر چند بار كه لازم است تجديد نظر كنند. مربيان ما همچنين تكاليف و آزمون هاي منظمي را براي درگير نگه داشتن دانش آموزان و پيگيري پيشرفت آنها ارائه مي دهند.

 حامد اسماعيل زاده | استاد درس فيزيك | در آموزشگاه بارمان كنكور

در آكادمي بارمان كنكور، ما بر اين باوريم كه تمرين و تجديد نظر مداوم، كليد برتري در هر آزموني است. به همين دليل است كه ما دسترسي دانش آموزان را به بانك وسيعي از سوالات امتحانات گذشته و امتحانات آزمايشي فراهم مي كنيم. اين منابع به دانش آموزان كمك مي كند تا محيط واقعي امتحان را شبيه سازي كنند و با انواع سوالاتي كه ممكن است در كنكور مطرح شود آشنا شوند.

 .

دوره آنلاين فيزيك ما فقط محدود به دانش آموزان كلاس 10 نيست كه براي كنكور آماده مي شوند. همچنين براي هر دانش آموزي كه مي خواهد دانش فيزيك خود را بهبود بخشد و پايه اي قوي براي مطالعات آينده در اين موضوع ايجاد كند مناسب است. مربيان ما در آموزش فيزيك به دانش‌آموزان در تمام سطوح به خوبي تبحر دارند و تلاش مي‌كنند تا اطمينان حاصل كنند كه هر دانش‌آموز به پتانسيل كامل خود برسد.

 .

در خاتمه، اگر شما دانش آموز پايه 10 هستيد كه مي خواهيد در آزمون فيزيك كنكور شركت كنيد، دوره آنلاين فيزيك آكادمي بارمان كنكور دقيقا همان چيزي است كه به آن نياز داريد. با مدرسان مجرب، مطالب دوره جامع و وبينارهاي تعاملي، به شما كمك مي كنيم پايه اي قوي در فيزيك بسازيد و اعتماد به نفس خود را براي كنكور افزايش دهيد. امروز در دوره ما ثبت نام كنيد و خود را براي موفقيت در كنكور آينده آماده كنيد!

بارمان كنكور، كيفيت خدمات آموزشي خود را تضمين مي كند!

 .

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • آموزشگاه كنكور،آموزش كنكور رياضي و آمار 2 پايه يازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي صنايع
  • آموزشگاه كنكور،آموزش تست زني كنكور درس هندسه 3 پايه دوازدهم
  • وبينار آموزش رياضي مبحث نسبت هاي مثلثاتي
  • آموزشگاه كنكور، آموزش كنكور رياضي و آمار 1 پايه دهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته علوم اقتصادي
  • آموزشگاه كنكور،زيست شناسي كنكور: سفري به دنياي سلول ها
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث روابط طولي در مثلث

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/23 ساعت: ۰۶ توسط:academy :